2020年9月10日 星期四

澳門咖喱王新鮮腩 - 清爽口味咖喱



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

某個週末,扭開電視,又是飲食節目,主持人介紹緊呢間鋪既咖喱。

能吸引筆者前來,全因當時廚師身穿的衣服,印証了這間是店心食店。

以往去茶記,一個人最方便,求其都攝到個位坐底食。依家限聚令,單拖走入去,反而有點阻住地球轉既感覺,唯有盡量避開繁忙時間。



八月尾,天氣仍是熱得幾乎中暑,有理無理先來杯凍檸檬茶降下溫,好彩杯檸茶都夠濃夠冰凍。



店子供應兩款咖喱,分別係地道既港式口味,與及皇室印度健康蔬果咖喱。

要碟皇室印度健康蔬果咖喱牛脷飯丫,唔該!

呢款咖喱唔辣架喎,OK? 店員友善地問一句。



很多片的牛脷,質感雖不致十分彈牙,至少唔怕硬轟轟之作,亮點在於咖喱汁,正如店員所說是完全不辣的,酸酸甜甜,吃得出是混入了大量蔬果在內,非常足料,下飯一流。大概是本地唯一供應如此獨特口味的咖喱吧~



BTW,店子自稱其牛腩好巴閉,下次再來,相信要會一會佢地道既咖喱牛腩飯了。



食飽飽,最好最活動梗係行過附近既果欄,買些新鮮靚生果回家享受啦!

樣樣都想買,係拎唔到咁多啫~


餐廳資料:
澳門咖喱王新鮮腩
佐敦白加士街63號地舖
27560303

2 則留言:

  1. 我想食咖哩配炒麵呀!

    啲果改哂名,唔睇樣,我完全估唔到係咩呢。^^"

    回覆刪除