2020年8月7日 星期五

帝京軒 - 久違了的點心


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

疫情之下,你有無好想出街食飯?

忽然一天 (中午禁堂食仍未生效),老媽子話要去飲茶,我估佢忍左好耐。

飲茶無問題,不過要搵間乾淨企理既食肆,酒店中菜廳大概吃得更放心,諗諗下,不如去帝京? 


店家當然做足安全措施,一進酒店即有紅外線體溫檢測,餐廳枱與枱之間亦十分寬闊,足夠1.5米有餘,還有紙袋給食客放口罩等,讓大家可以安心用餐。


兩個細食之人,沒點炒粉麵飯,柯打幾款點心就好。都係果句,總覺得要有蝦餃燒賣才像飲茶。一籠四粒的燒賣,家陣已愈來愈難得 (三粒居多),而且粒粒巨大又飽滿,感覺好實在。漲卜卜又企身的出品,上面更鋪了一片薄薄的帶子,吃得滿足,最重要是溫度夠,熱辣辣既點心榿會唔好食呢?!


說燒賣巨型,其實也及不上蝦餃,夾起真是聚手的。筆者沒閒情去細數她是否十三摺,反正我唔認為多一摺或少一摺會影響味道與口感,呢幾隻蝦餃既形狀算靚仔,澄麵皮不黏牙,內裡全是滿滿的蝦肉,足料非常,只是師傅放胡椒粉稍重手了些少。

打開籠蓋,雞包仔又是熱得冒煙的。包身軟熟,鞍板功不可沒。雞肉餡夠細緻,還妙在薑汁味充足,很不錯的出品。


很久沒吃咸水角這傢伙,咬落香脆而不黏牙,餡料有肉碎、蝦米及菇粒等,口感豐富,味道調校得宜。新鮮出爐既炸物,吃時亦要小心熱燙。

推唔推薦大家來吃? 睇下幾時有得堂食先講啦!

外賣囉~


餐廳資料:
帝京軒

4 則留言: