2019年8月15日 星期四

海外篇:Auvers Cafe - 韓式加油站



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

悉尼的咖啡室多如繁星,而且許多都有特色和個性,最重要是大部份均屬高水準,澳洲人真幸福。

Rhodes地區有間Cafe仔,是由一對韓國夫婦開設的,聽說Weekend會有好多外區人專登入來食。

IG瞄兩眼,原來是網紅店,幾有興趣試下。
       


點了兩份甜吃,與朋友分甘同味。先講Tiramisu Toast,賣相好精緻,有如五星級酒店的甜品,軟熟既麵包,與提拉米蘇十分匹配。紅嗓子、草莓,以及橙皮等作點綴,又靚又可口,令整道甜點生色不少。


另一客是非常平實的芝麻卷,店主亦以抹茶粉砌出圗案,可見店主的自我要求很高。黑芝麻卷口感實在,味道很是濃郁,也不錯。


澳洲的Flat White,味道真的合我心水,呢間都唔例外。翌日,我甚至再來外賣杯咖啡,邊走邊喝。


好耐無試過像這天般甜點作早餐,偶爾一次半次,還是可以,或許我身上仍有點點甜既基因。

充滿能量,去澳洲行一次山吧!

餐廳資料:
Auvers Cafe
2/42 Walker St, Rhodes, Sydney
(61) 2 8040 2403

6 則留言:

  1. 甜品早餐,賣飛佛呀!兩杯啡嘅賣相好吸引呀,唔似我呢度,個面多數只係得pat泡,哈哈!

    回覆刪除
  2. 甜品早餐根本是海豚兒的菜哈哈~

    回覆刪除
  3. 真係好掛住Sydney,無論係城市定美食
    在我心中,夜景最靚係香港,而日景最靚的城市正係Sydney!

    回覆刪除