2018年10月10日 星期三

榴槤BB - 榴槤在我心中香



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

香港其實很少地方有得俾大家坐定定係度食榴槤。癮起既話,買個返屋企慢慢歎吧!

只是,自己一條友食又無乜樂趣,家人又未必個個喜愛,更加唔容易相約到朋友家齊齊大快朵頤。

當得知觀塘工業區的這家榴槤BB,有多款新鮮榴槤,以及榴槤飲品等副產品後,我一直好想去拜會下。

一向光說不練既我,拖了又拖,終於找到機會與『香味相投』的朋友去擦餐飽既。Yo...gogogo~~
   


仲以為無咩人會知道呢個地方,但我實在太天真,原來呢度好出名,連東張西望都介紹過,是日都有唔少食客係度啜呀啜...


同朋友一人一份榴槤品鑒盤,說穿了就是五款不同的新鮮榴槤肉,粉絲們又怎可能抗拒呢?


五款口味分別有名種、長柄、金包、XO, 同埋貓山王, 由淡味吃至濃。第一件的名種,以為會是偏淡口,實質卻是意料之外地濃郁,喜出望外。長柄則是走清甜路線,我也欣賞。反而,金包沒預期的濃郁。XO濃香之餘,亦滲出點點酒香,合意。壓軸的當然是貓山王,最重口味,帶有餘韻。


我吃東西是不能沒飲品的。既然一場來到,一於貫徹到底,來杯榴槤特飲。我的那杯叫一嚿貓山王跌落奶,說穿了就是榴槤奶昔,正呀喂~


見有些榴槤的副產品賣,不妨整罐貓山王爆谷,拿回家吃,弄得屋企一室榴槤香。


佢仲有榴槤雪糕、蛋卷、糖等產品,絕對是榴槤控的天堂。


餐廳資料:
榴槤BB
觀塘敬業街65-67號敬運工業大廈2樓B號舖
37088732

4 則留言: