2017年12月9日 星期六

Mango Tree Cafe - 芒果樹下擦餐勁


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

上次與朋友素素慶祝生日,就是來Yoho MallMango Tree Café。當時一致認同水準不俗,但我們食力太有限,仍有許多想吃的菜色未能試到,早已決定要擇日再來。

你忙佢又忙要約齊一班朋友食飯,愈見困難,好不容易才定好日子。我來就方便啦,西鐵兩個站即到。
    


猶記得上次頭盤的蝦多士,水準勝於不少老牌中式酒家,今次的炸魷魚圈也不失禮,粉沒過厚,咬落香口而魷魚爽身不韌,唔會似趙香口膠咁。



一向對烤鴨薄餅好有興趣,見呢度有,又來一個。厚身Pizza像大某連鎖店的出品,甜甜的鴨醬有點搶去了烤鴨的風頭,但荔枝又正好作個平衡,有趣。



以蕉葉包裹著的燒可斑,還以為會很辣,原來我諗多左,魚肉嫩,沒半點辣勁,幾醒胃可口。旁邊伴上糯米飯,將汁醬發揮至極致。



反而,金不換蜆肉偏意粉的辣勁,比想像中強,來得十分惹味,蜆肉細嫩、味鮮。但不能吃辣的朋友,要不停喝水了。



因煲仔菜色,買一第二個就半價,所以一來就點了幾個煲,分別是馬拉盞雞煲、森巴牛仔骨煲,以及魚露蝦乾芥蘭煲。說實話,三款都好惹味,雞肉腍身,牛仔骨鬆化,同埋好肥美。惹味的蝦乾配芥蘭,令我不其然吃多了菜。



之前嚐過的冬蔭公芝士大蝦伊麵,非常好吃,今次本想安哥,可是如今已轉由冬蔭公轉為咖喱,味道雖唔算差,但始終不及冬蔭公美味,可能是先入為主的關係吧~



心太軟香濃,而且做出流心效果,收貨有餘。泰式提拉米蘇和芒果糯米飯,因為附有雪糕,流著鼻水的筆者要忍一忍口不敢亂碰。




晚飯前,有人曾提議甜品下場,但吃罷咁豐富既盛宴後,大家已要抱著肚子離開,無力繼續。

餐廳資料:
Mango Tree Cafe

4 則留言: