2017年11月8日 星期三

Fish & Meat - 大魚大肉大啖蟹


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

很喜歡Fish & Meat這個名字,簡單直接,而且我向來推崇大魚大肉,岩晒我口胃。

店子剛開業之時來過兩次,但都是中午時份,分別嚐過午餐及Weekend Brunch,感覺唔錯,尤其是環境氣氛,很Relax

晚上,是第一次來,目標指向餐廳與Feedme Guru合作的餐單,以蟹為主題。
    


套餐先以凍湯作開端,凍湯以牛油果為主導,裡頭混入青瓜、香芒與蟹肉,蠻足料,而且凍湯有助打開胃口。



接下來的頭盤,有炸軟殼蟹。軟殼蟹比想像中大隻得多,外型有點似蜘蛛,朋友笑說是萬聖節遺下的道具。呢隻蟹味道是不俗的,但實在有點漏,還好配料是墨西哥豆等造成之莎莎,來中和番下。



主菜是豬扒興龍蝦意大利飯二選一,本人挑了意大利飯。我無估錯,份量又是大得驚人,幸而是水準之作,龍蝦肉甚豐,意大利飯濕潤而保持一定咬口,我才拼命的去吃。



朋友的豬扒份量更誇張,我不介意捱義氣同埋清咁啲,哈哈~豬扒肉質鬆化甘香,配上香橙果醬更醒胃,還欣賞其邊邊位帶微焦香,好吃。若不是太飽的話,我會幫多佢一舊,但有心無力了。



相信大家都好了解我,即使再飽,甜品呢個環節係唔可以走漏。呢個Pavlova甜品,紫色蛋白餅之上是火紅的月亮,有人為它起名浪的夜空。口感輕怡,滲出薰衣草香墊底有桃肉,再配合桃子雪葩同吃,既特別又可口。



臨尾整番杯Latte,就是圓滿。




用我既Promocode (FABRICEFM100)訂位吃呢個餐單(只適用於晚市),即可減$100,去到十一月尾Ja…


餐廳資料:
Fish & Meat

5 則留言: