2017年2月14日 星期二

海外篇:大倉酒店 - 和味濃酒店的中餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

整理資料時,找回一些舊相片與紀錄,跟大家分享下。

話說早前過大海,下榻和風色彩甚濃的大倉酒店,順理成章在那邊吃過午餐,中式的,有點心與炒粉麵飯。

一直覺得,大倉的日本餐廳應該會很不錯,但食中式嘢,水準會否遜於澳門其他星級酒店的中菜廳呢?認真要拭目以待。

   
 



相機食先早已是大勢所趨,連筆者老媽子食好西前都會先拍照,現今廚子除了要著重食物味道外,還要兼顧造型。


以蝦餃為例,有些地方已弄成栩栩如生的金魚型態,呢度都將之變成可愛小白兔。肥嘟嚷的兔子當然討人歡心,蝦肉餡塞得滿滿好足料,食味是合格有餘。只是,我仍較欣賞最傳統,有蝦有豬肉餡,多摺的蝦餃。





飲茶要食燒味,尤其是叉燒,唔知幾時成為了定律。這次來份雙拼,叉燒配燒腩仔,前者鬆化蜜味足,仲有燶邊,精彩。燒腩仔是偏肥,不過皮夠脆,都無須投訴。





圓渾之鯪魚球,勝在入口熱燙,香口嘢唔會點衰。





常說出色既干炒牛河,河粉要炒至條條分明,唔可以疊埋一齊,均勻上色同夠入味,還不應太油。牛肉鬆化之餘,肉質不能假。呢度既出品,做到了以上大部份,只是鑊氣還是差一點。





飲完茶,不如去學茶道?


酒店資料:
澳門路氹城「澳門銀河™」綜合渡假城澳門大倉酒店

4 則留言: