2016年12月26日 星期一

新店速遞:中華麵 - 功夫尚未到家



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$

以往的車仔麵,予人印象嗱嗱喳喳,只有我等麻甩佬才會幫襯。今時唔同往日,家陣好多車仔麵店都入晒鋪,有些更裝修得美輪美奐,仲整埋啲什麼龍蝦湯底、藥膳湯底,花樣多多,吸引唔少OL惠顧。




長沙灣新開了間叫中華麵,雖不是什麼創新車仔麵,簡單以紅磚作主題,至少企企理理。打波前,先去吃碗麵醫醫肚,一陣輸波都無得賴。





都係像一般車仔麵店咁劃劃下啦!除了普通的車仔麵,店家更加入了幾款名貴的麵食,如鮑魚功夫麵、海參功夫麵、諸如此類。索性食豪啲,點來一碗鮑魚功夫麵,盛惠四十八個大洋。





所謂的鮑魚麵,有一隻小小的鮑魚,幾件蘿蔔及冬菇。鮑魚仔夠腍身,卻不太夠味;蘿蔔清甜無渣,冬菇總算厚肉而軟腍。





再吃一口麵,姑勿論麵質如何,陣陣的鹼水味,已完全破壞了整餐的印象。師傅走鹼唔夠喎!





看見有煎釀三寶,雙眼馬上發光,急急來一份。紅、黃、青椒切開半隻,上面鋪一件煎魚肉,貌似好睇,卻毫無釀的成份,與兒時吃的,天壤之別。同埋,三隻椒都無咩甜味…… 今時今日,雞無雞味,椒無椒味,原來乃是正常事。

經此一役,決定要找個地方,大擦堅。煎釀三寶~


餐廳資料:
中華麵
長沙灣元洲街東京街交界

1 則留言: