2015年8月18日 星期二

新店速遞:大公館 - 又一股新勢力



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

荔枝角最近出現了兩股新勢力,頗有來頭。這分別是剛剛介紹過,岳少的廳2;還有這家位於D2 Place 10樓的私人會所 - 大公館。

若不是濶太說來這裡用餐,身處貧窮線之下的筆者,直頭聽都未聽過呢啲高級地方,又長見識了。

即管做少少功課,免得出醜。一如所料,這裡的總廚,又是米芝蓮的星級廚師。
 

保持溫度
安頓好,點好了菜色,女經理走埋嚟同我們打招呼。怎麼濶太訂枱,佢會知道我的姓氏呢? ~ 原來是妳,呢個行頭,實在太細太細。
 
雙拼

濶太話事,食套餐。已包齊點心、主食、炒飯,以及甜品。燒味雙併行頭,是 叉燒配燒腩仔。前者味道只屬正常,勝在熱度充足。燒腩仔則皮脆,但稍稍咸了一點。

似曾相識
 
服務生拿上來的黑毛豬咸水角,筆者第一時間想起文華酒店的出品,聽說點心亦已過檔。殘忍都係咁話,大口咬下豬頭,夠熱又鬆脆,皮唔會勁厚,合格有餘。
 
有傳統

再來有傳統的蝦餃與燒賣,兩者都做足本份。吃蝦餃,我始終喜歡沾點辣醬,個人習慣而已。

沒啥特別

小菜一款,係黑松露翡翠炒雞柳,聽起來矜貴,我和濶太都吃剩了。

瞞唔過濶太的
 
海鮮炒飯,一上桌濶太就知唔妥,本身已經炒得麻麻,味道又偏淡口,怎能瞒得過吃慣好東西的濶太呢?
 
甜品好弱

跟餐的,是日甜品,到底是什麼呢? 等了又等,謎底終於解開了,原來只是兩件桂花糕,令濶太大失所望。加之,質素平平無奇,也沒興趣再選其他的甜品了。

吃罷,到處走走,旁邊的Jazz Bar似乎更吸引,原來仲有泰菜食,說好了要俾個機會佢。
 

 
餐廳資料:
大公館
荔枝角長義街9號D2 Place 10樓A 

 

6 則留言: