2014年4月29日 星期二

Berliner German Bar & Restaurant (灣仔店) - 大大啖才過癮



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

四天的復活節長假期,其中有一晚,同老爸兩個撐檯腳,我間唔使都會同佢出去食吓飯的。

雖然已吃過下午茶,仍不算餓,但兩個大男人食飯,還是大啖肉會比較合適,而老爸既不吃牛又不吃雞,德國豬手大概是好選擇吧!

有波睇

是晚,有英超賽事,早場雖不是矚目的幾大球會,但近月已很少同老豆一齊睇波,即使在家也少,更惶論出外晚飯睇波,所以也很投入。
 
佐酒佳品
筆者本身已細食,再加上打了底,根本無法吃得多,一隻大豬手兩個人食,其實已足夠。所以,除了豬手外,也只吃了幾件麵包圈。從來喜歡麵包圈的賣相,加上是熱哄哄,又咸咸的,送啤酒一流。
 
大大隻

解體

好快趣,大大隻的豬手已經送來,拍過照後,服務生便幫我們將豬手切開。面頭的位置是皮脆肉嫩,大大啖的吃很過癮,但墊在底的部份,可能吸了點油,變得較腍和較韌,是要挑剔的地方。
 
不太合心
來了杯Cocktail,粉紅色的賣相是精美,但味道不太合心。在這個場合,大概真的是要大口大口的把啤酒吞下肚,才是入形入格。
 
這才入形入格

曾經有想過叫埋香腸拼盤,不過真的吞不下,勉強無幸福,還是留待下次吧!

餐廳資料:
Berliner German Bar & Restaurant
灣仔軒尼詩道314-324號W Square 4樓
2891 8689

8 則留言:

  1. wa,我中意食豬手嫁
    不過更中意日本菜hehe

    回覆刪除
  2. 我未食過豬手呢! 我硬係覺得個肉質似腩類,所以唔多有興趣試!;p

    回覆刪除
  3. 搵埋我ma,我有買一送一

    回覆刪除
  4. 原來去左依間, 我都幾like佢的豬手架

    回覆刪除