2023年6月5日 星期一

Green Basil - 夏日時光



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

五月下旬,天氣開始熱,又係與陽光海灘玩遊戲的大好季節。

赤柱石澳好虛冚,新界區就要殺入黃金海岸,風光明媚絕不遜色。

黃金海岸的酒店餐廳都介紹過,不再重複,有興趣既朋友可以參考番我以前的分享。今云沒走進酒店,而是在旁邊的商場食肆搵食。

隨意走到這家泰菜館Green Basil,色彩繽紛的裝潢加上特高樓底,好有渡假feel

炎炎天氣當然要有杯凍飲,芒果奶昔據聞唔錯,以菠蘿為主調的Mocktail都清爽怡人。

先來份烤魷魚,唔算太大條,但原隻上香噴噴。頭尾位置有點韌,中芯的魷魚筒沾上酸辣汁,倒是幾開胃。

另一份係蟹肉奄列,煎至香口,雖然不是像蛋糕般厚身,卻都有唔少蟹肉在內,可以的。而呢款酸辣醬的辣勁比剛才的更強,嗜辣的朋友應該會喜歡。

雖然呢度係間泰國菜館,卻有唔少印度美食,如今次我們選上的Roti Tissue。筆者首次嚐Roti Tissue是在馬來西亞,印象中比今次呢個脆塔還要高得多。Anyway,這個已經很好打卡了,你睇下同杯飲品比較就大概知道嗰高度。用剪刀剪開方便吃,咬落酥脆,內黏著花生碎及少少煉奶,吃起來總算香甜可口,當甜品食就是。

我真係好適合係熱帶地方生活~


餐廳資料:
Green Basil
屯門青山道1號黃金海岸商場地下30-31號舖
28322100

2 則留言:

  1. 份蟹肉奄列啱哂我呢啲唔曉拆蟹嘅人呀!

    回覆刪除