2023年6月2日 星期五

海外篇 : 星乃珈啡店 - 連鎖店也出色



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$
 

已經很少在香港蒲 Cafe,反而人在福岡,卻到訪了幾間。

其中之一,係日本連鎖店,星乃珈琲店。都話日本咩鬼都好食過人,即便是集團式經營,都可教人吃得直榿拇指。

黑色作為主軸,低調而不失霸氣,連鎖店都做得咁型,真Cool~

日本的水果甜美眾人皆知,就是白麵包都寧舍軟熟,結合埋幼滑既忌廉,色彩繽紛,打卡一流,味道亦讚。

來到一定要試下疏乎厘班戟,士多啤梨口味是我的選擇。可以揀單層或者雙層,為滿足食慾又好,為打卡又好,我想不到唔要雙層的理由。不是空氣感超強的一款,反而有丁點像吃蛋糕,係勁鬆軟的蛋糕嗰種,也是好吃。日本的草莓,不用說都知名是甜美,我無揀錯!

甜美的草莓班戟,配一杯巴士豆、味帶Nutty的黑咖啡,實在很夾。

我甚少於香港既連鎖店食甜品,不過在日本,我會~

或者我是祟日吧...


餐廳資料:
星乃珈啡店
福岡市博多區博多站中央大街9-1 KITTE博多10F

2 則留言: