2022年3月7日 星期一

十二味 - 不值一提的麻婆豆腐



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

麻婆豆腐癮起,腦海即時浮現官塘咖啡店Coffee or Tea那驚為天人的出品,然而依家疫情嚴峻,實不好坐成粒鐘車去食個午餐。

唯有近近地在荃灣找代替品吧!

最就腳,大概是如心廣場二期的十二味。主打川菜的館子,水準應該唔太差卦?

市況慘淡,即使中午繁忙時間,只見小貓三兩隻,可隨便揀位坐。

家陣唔少食肆都會配備酒精搓手液及口罩套,呢度都唔例外,而且個口罩套 (信封)設計得幾靚仔。

點午餐,會跟份小吃,是日係土豆絲。幾爽口又帶點點麻油香,蠻清爽的。

柯打左兩款餸開心些牙,回鍋肉是川式的做法,可是炒得過了火,又乾又嚡口,反而被爽脆的蓮藕搶去了風頭。

一心為麻婆豆腐而來,當然唔會走漏此味。辣度是夠的,還隱隱滲出微甜,只是靈魂的花椒粉的氣息蕩然無存,令成品欠缺吸引力。Coffee or Tea的麻婆豆腐,是會令人追著吃的,但這裡的嘛,我嚐幾口便想放下。

兩款餸都麻麻地,導致一小碗的白飯我也不吃清零。

跟餐送一盒檸檬紅茶,若然想轉其他飲品,補差價就可以。

念念不忘,遲早都要再去官塘,整個正到暈的麻婆豆腐飯......待疫情稍為好轉先喇~


餐廳資料:
十二味
荃灣大河道98號如心廣場二期2樓215號舖
26682115

5 則留言: