2016年1月1日 星期五

The Place - 新的開始



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

新年新開始,2016將會是變幻莫測的一年,我也不知道會是成功與否,但這樣的人生,才夠過癮。我始終是個不甘平凡的人。

大計沒有,小計劃倒是有幾件,筆者不打算在此透露,或者到時真的成事,再跟大家分享。又或者到時失敗得無錢開飯,大家施捨一個幾毫,我會感激你們的。

做酒店/ 餐廳,跟做人一樣,無須天天有新花款,卻總要有些變化,才精彩。即使你所做的,只是酒店自助餐。

坊間仍有些酒店,食老本,主題一成不變,這不叫專一,係悶蛋。你叫我去幫襯? 真係多謝晒!

Cordis梗係唔同,連酒店名都轉埋,你話佢跨了幾大步!酒店吃自助餐的地方,The Place,也是不定期會換主題,帶給客人新鮮感。
 

1月有新嘢啦!
踏入11日,佢既主題就會變成「味遊法國」,以一系列的法式美饌,為新一年揭開序幕。
 
法國為主題
筆者成世都咁好彩,可以率先品嚐這系列的出品。咁,好嘢梗係要同大家些牙,等大家有機會訂位食啦!
 
唔使爭崩頭

由基本嘢開始,呢度既凍海鮮,如蟹腳、小龍蝦、龍蝦鉗、凍蝦,同埋青口,是長期供應的,而且數量足,水準高,唔會人人爭崩頭。
 
即開

今時今日,又好像多番啲酒店提供生蠔,這裡也不例外,有即開生蠔,兩款,分別是美國和紐西蘭佳麗,兩者之中,厚大肉厚的美國石蠔,更得我歡心。
 
正呀喂~

這兒的波士頓龍蝦,不是凍食,而是芝士焗,香噴噴的,更加吸引。不過,講到吸引,點都要數到邪惡的煎鵝肝,師傅即場的在煎,香氣四射,咬落外脆內溶化的口感,甘香的味道,教人一試難忘。
 
大路款式

這邊的芝士,是長年供應,都係那些大路的,如車打芝士,如emmental,仲有我喜愛的Brie
 
重點之一

講起芝士,差點兒忘了,這一大賣點,就是即場的刨出半溶的Raclette Cheese,香濃至極,芝迷絕不可錯過。有關方面曾想過1月會將其取消,幸好到最後關頭,仍決定Keep住供應,實是一大喜訊。
 
掂喎!

講番1月的法式嘢,有爽嫩的法式焗田螺,佢配上薯茸和紅酒汁,吃起來更有層次。另外,法式的牛扒,生熟程度控制得好,既香且嫩。
 
配沙巴翁

法式海龍皇湯,單是材料己羸晒,總之就是鮮。焗蠔吃得多,但沙巴翁焗鮮蠔又真是首嚐。
 
油香

油鴨髀,許多時也是頗韌,但這裡的處理,就十分到家,外皮帶微脆,肉嫩兼富油香,人人也吃得痛快。
 
高質素

甜品亦唔嘢少,基本的朱古力噴泉、蛋糕、糯米滋外,雪糕也是用上Movenpick,叫人點忍口。

下月見啦!
1月份,你更會品嚐到精緻多款的Éclair,以及Charlotte Cake,當然唔少得清脆而細滑的焦糖燉蛋啦!

期待,再次來臨。
 
餐廳資料:
The Place
旺角上海街555號香港康得思酒店L樓層
3552 3028

2 則留言: