2016年1月4日 星期一

大煲皇煮廚(長沙灣店) - 食肉獸相聚




食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

打邊邊,有丸有肉有菜有海鮮,大概是很多朋友認為最精彩既事。

不過,筆者夢寐以求的,卻是來個沙嗲或麻辣湯底,狂掃靚牛肉,直至飽得不能動為止。

相信沒有女士會夠膽咁吃。已婚的男士,老婆亦都唔會俾咁樣食法,除非,你冒住回家扭耳仔、跪keyboard的風險,出來偷歡。

趁天時冷,捉埋麻甩牛魔朋友,齊齊擦餐勁既。
 


兩手準備
朋友未算很吃得辣,還是做定兩手準備,來個沙嗲/清湯的鴛鴦鍋,免得到時太辣,佢求救無援。

只覺得,沙嗲湯底有欠濃香,未算高質素。反而,清湯底是加入了菜蔬、栗米和豆腐在內,感覺幾豐富。
 
混醬

打邊爐混醬是指定動作,這裡的醬料選擇,稱不上多。但,我查實好簡單,有蒜豉油,已經足夠。
 
睇都知靚

二話不說,先整兩碟牛,分別是頂級手切肥牛,以及牛頸脊。輕輕的燙幾下,我唔客氣了。一濃味一爽身,各有所長,不用費神去分高下,總之一片接一片,停不了口呢!
 
配麻辣鍋更好

既然有沙嗲鍋(麻辣鍋當然更好),梗係要份午餐肉來伴之。肥美的餐肉最吸味,只可惜湯底唔得濃郁,風味大減。

芝心的

吃火鍋,我很喜歡有芝心丸乜乜乜,今次就點來芝心獅子狗。其實,獅子狗本身已經好岩打邊邊,再加埋濃郁的芝心效果,就更誘人。不過,吃時要小心,因為會是非常熱的,燙傷咀巴就不值了。
 
心理好過點

吃太多肉太多邪惡嘢,來一籃嫩口既皇帝菜,好讓心理平衡下。
 
爽呀!

咁豐富既盛宴,又點少得一罐可樂呢!

呢餐,超滿足~


餐廳資料:
大 煲皇煮廚
長沙灣青山道155-181號天悅廣場地下CA6號舖
2380 8899

4 則留言: