2015年8月26日 星期三

Palette - 繽紛自助餐



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

我,其實都幾型。好似係曾經係應該係

從前返學,我都有穿過阿媽黎白恤衫、約克西褲、$1290狗牙底帆船鞋、傻婆銀包(仲要突個鐵牌出嚟,同埋 “M 書包。當年係又潮又型架! 哈哈!

今時今日,講到型,必要說紅磡呢間Hotel Sav。職員年青又醒目,酒店充滿繽紛色彩,就是吃自助餐的地方Palette,也是活力過人。
 

兩款蠔
 Buffet,人人都講回本位,海鮮絕對是這兒一大的回本位。現今許多酒店/餐廳的任食,已沒有生蠔供應。呢度則有兩款,水準不俗。再者,還不乏大大隻的澳洲虎蝦、肉厚的翡翠螺、蟹腳,以及開邊龍蝦等,海鮮迷定必滿足。
 
48個月...

冷盤方面,基本的Cold Cut,同埋各式各樣的沙律肯定唔會少,48個月的風乾火腿更是亮點。如果可以切得靚仔啲,就發達了。
 
想不到有小籠包

至於熱葷,有中也有西,中的包括點心和燒味,眼見這有小籠包,但我並沒試,反而嚐了黑毛豬叉燒,想不到自助餐都用咁上等的材料。西式的燒牛肉與燒羊架,筆者會較喜羊,火候好一點,又不失應有的羊羶味。
 
吃不下了

朋友說從不明白自助餐要食粉麵,我肯定都唔會食,Quota真有限,但呢度都照顧到要食碗粉麵才飽足的食客。
 
進攻

細食既我,通常兩Round後都可以向甜品進發。Palette甜品選擇唔算小,既有幾款西式蛋糕,如芝士蛋糕等。亦供應凍杯,如荔枝果凍。仲有好多口味/ 顏色的迷你馬卡龍,睇見都開心。

正!
呢度更有HD雪糕,四款口味,當中包括我喜歡的Cookies & Cream。只要有哈根大師雪糕,就真係無得輸。
 
消滯

再呷幾口熱檸檬茶,又是愉快的一個晚上。

如果,鄰桌班人可以說話/笑得細聲點,會好好多。
 
 
餐廳資料:
Palette
紅磡蕪湖街83號逸.酒店1樓
2275 8778

4 則留言: