2015年8月8日 星期六

炊公館 - 又中又西




食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

那些中西合璧,或者古靈精怪的餐廳,市面上愈來愈多。不過質素參差,做得好的,可以是米芝蓮星店,蜚聲國際。反而,真係請都唔好去食,無謂浪費Quota

位處I- square的炊公館,名氣唔細,這會是fusion,抑或是confusion?

橫風橫雨既日子,餐廳空空如也,全場只得我一檯,看見都心傷。
 
 
新拍檔

先點份三文魚籽皮蛋,咸鮮爆汁的三文魚籽,與皮蛋相配,頗為有趣,可惜皮蛋唔夠靚,破壞了食味。
 
第一次見

黃金蝦食得多,黃金薯條呢,聽起來有點怪怪的,食落都勉強可以接受,只是部份薯條仍未炸得透,有點失敗。
 
呢度既主打

再來,是日本毛蟹,一款無咩難度的菜色,只要貨源是新鮮便好了。蟹身啖啖肉,亦有點蟹羔,但我認為,蟹腳才最吸引。

好似我荷包咁乾

 平時吃窩巴,多是鮮茄海鮮等,多多汁的。這兒的鱈魚窩巴,整體感覺就是乾巴巴的,個人不懂欣賞。

呢個唔錯!
 
馬崗豉油鵝,是全晚我最喜歡的菜色。鵝已褪骨,肉質鬆化,醬油很濃夠入味,尾尾帶點甜,我吃了好多件。


我麻麻
甜品方面,既點了香甜鬆化的蛋散,亦有清新的楊枝甘露雪糕,甜胃得以滿足。
 
我,還是喜歡旁邊的阿一海景飯店,雖是同一老闆,但傳統一點,才較合心。
 
餐廳資料:
炊公館
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場29樓2901號舖
2328 9123
 

6 則留言: