2014年11月8日 星期六

大廚教煮餸 : 熗炒土豆絲



博文繼續加插大廚教煮餸環節,今次梁師傅同樣會教大家燒一味簡單到極點的家常小菜,是有一丁點辣的 - 熗炒土豆絲。

這味菜色,相當經濟,而且很開胃很好下飯,是我最愛的菜色之一。

 
便宜的菜色

材料:
薯仔1
調料:
乾辣椒1
花椒少許
鹽少許
 
切絲
做法:
1.      薯仔切絲,用開水浸一會(洗去多餘澱粉);辣椒切粒

汆水

2.      先將土豆絲汆水 (注意不要浸太久,否則薯絲會爛)

炒香辣椒花椒

3.      下油,放花椒爆香,等油滾後再加乾辣椒炒香

放入薯絲, 快炒

4.      這時可放土豆絲,快速的炒約十來秒,加點鹽,再炒勻,完成
 
動作要快
小貼士:
1.      汆水這動作,可令土豆絲較快熟,縮短炒制時間,不容易黏鑊
2.      油一定要夠滾,炒制動作要快,否則味道出不了來
3.      喜歡的話,還可以加點蔥絲和青椒絲

又美味又經濟


又便宜、又美味、又容易燒的家常菜色,大家回家試試做吧!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 有你呢個大師傅係度, 連米芝蓮大師都要行埋一邊啦! 我點敢獻醜呀!

      刪除
  2. 淨係炒緊嘢嘅"功架"都知係大師級示範,我都係等食啱D!

    回覆刪除
  3. 又學到嘢等我試下炒先咁經濟又可打斧頭haha~

    回覆刪除