2014年11月2日 星期日

四川担担麵 - 鬼佬担担麵



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

有時我覺得幾諷刺的是,香港地總算有不少川菜館子,但做得似樣的,卻寥寥無幾,相反很多是弄得不倫不類,令人氣餒。

就連鬼佬都看準這個市場,在上環開設正宗的四川担担麵店。其實,亦有類似的成功例子,如老金煎餅。

究竟鬼佬主理的四川小吃,是什麼一回事?



製作中

以快餐形式運作,先購票,再回座位慢慢等,食物準備好會有人送過來。

套餐有一款麵食,一味小食,同埋飲品,就來客套餐吧!內容是重慶担担麵,四川泡菜,配凍飲。

清爽

由小吃開始,紅椒、小米椒、花椒、蘿蔔等切得幼細,顏色配搭都幾靚,吃起來陣陣麻香,感覺清新,散發川味,比預期中要好。

比預期中好

主角的担担麵,賣相頗正宗,驟眼看還以為真是四川人所煮的。要了小辣,辣度果然柔和,但味型仍是對的。麵條爽口,混埋肉碎吃,又唔差喎!鬼佬主理的担担麵,能有此水準,算係咁啦!

作好解辣準備

飲品三揀一,其中兩款是自家煲製的熱檸檬紅茶,和熱茉莉花茶。本身是好的,但飲熱嘢,又怕太辣,還是要杯可樂,穩陣啲。附上了一片檸檬,感覺好很多。

又一餐

埋單七十六個大洋,合理價錢。


餐廳資料:
四川担担麵
上環皇后大道中181號新紀元廣場101A舖

6 則留言:

  1. 未去晉薈之前都有諗過去呢間,不過有人去完晉薈就大滿足,等我慳返quota嚟食甜品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁晉薈多選擇好多, 呢度只係快餐形式,食物只有幾款揀

      刪除
  2. 鬼佬都咁有heart做川菜真令不少川菜館汗顏呢!

    回覆刪除