2014年9月6日 星期六

Isola Bar & Grill - 景觀一流,食物二流,服務三流~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$1/2

Happy Friday,放工梗係要去飲飲食食喇!

朋友有一大堆Wish List,有中有西,有平有貴。雖然大部份都嚐過,但我又唔介意翻兜喎。總之跟住佢個清單去食,都有排唔得閒。

醉人美景

是晚,我們去Isola。這個地方,在我的心目中,一向只是飲嘢睇景,從沒想過前來晚餐。

的確,由門口接電話訂位到埋單,服務皆不值一提。至於食物質素如何? 去片~
 
淺嚐便可
麵包籃內的各式各款麵包,均是又涼又實,沾上油醋亦起不了多大幫助。只有Grissini,是脆口。
 
還好
先來一碟Beef Carpaccio開開胃。原來份量不少,賣相尚可,生牛肉是柔軟,夾著大量我喜歡的火箭菜,以及芝士片和松露片同吃,幾香,大致滿意。
 
足料
還要客意大利飯,是龍蝦和帶子作配料。成品上桌,米飯打長的排開,擺盤別緻。急不及待「趴」兩匙入口,米飯的口感煙韌對辦,味道也不錯,龍蝦肉的火侯亦控制得宜,沒有過了火。
 
火侯差了一點
朋友選了燒三文魚,外觀其實頗為討好,不過,就是過了點火位,魚肉有欠嫩滑,魚皮更有點苦,是三款食物之中,最為失色的一項。反而配角的牛油果,令我更著迷。


說到不如去其他餐廳再食甜品,大家均有晒默契。仲等咩?! 拿拿聲叫埋單,往我們心目中的地方進發。只是,埋單都要叫三次,唉……

餐廳資料:
Isola Bar & Grill
中環港景街1號國際金融中心商場3樓3071-3075號舖及4樓4011號舖
2383 8765/ 2383 8611

7 則留言:

  1. 服務三流嘅話,就算食物頂級都可以跳過,年紀大,比人激親嘅話真係食人蔘都補唔番吖!

    回覆刪除
  2. 真係要快快食甜品安撫下不滿情緒先haha~

    回覆刪除
  3. 我之前去過試semi lunch buffet, appetizer and dessert table 非常好但, main course我都係叫左三文魚,覺得overcooked!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你留意我的文章。
      看來在掌握燒魚的火候仍有待改善

      刪除