2014年5月14日 星期三

Quemo - 時間,若可由自己安排,就好了~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

晨早出席完一個非常難忘的活動後,中午約定了好朋友去食Lunch

好友Oli深知我愛死西班牙火腿,因而選了在QRE Plaza的這家Quemo用餐,感激!感激!

活動比預期中早了完結,找個地方嘆過一杯靚咖啡後,便提早一點前來安頓好,反正四圍蕩也真累人。

 
環境不錯

頗喜歡這店子的環境,簡簡單單,卻不失典雅的風格,在這裡享用午餐,感覺寫意自在。
 
不太合襯
3 Course的午餐,前盤睇都唔使睇,肯定就是風乾火腿。蜜瓜和哈密瓜,到底誰是風乾火腿的元配,誰是二奶,筆者從來搞不清楚。但這次我看見風乾火腿竟跟菠蘿出相入對,她,會是新女友嗎? 微酸而多汁的菠蘿,跟咸香的火腿結合,效果不太差,卻算不上是佳偶天成的一對,偶一為之好了。
 
這個好吃
主菜,你說我低能也好,我仍選上了豬。是豬里肌的位置,肉質頗柔軟細嫩,帶點肉汁,配上Mustard Sauce,亦可以接受。
 
細滑

較為遜色

甜品時間,兩款大家分吃,其中的朱古力慕絲配薑味啫喱,慕絲質感細滑,本可一人獨吞,但跟好友分甘同味,感覺更好。反而雞蛋布丁,有欠滑溜,比預期遜色。
 
消滯
剛剛才喝了咖啡,不能再來,就要杯熱檸檬茶,算是消消滯吧!


何時,再可以一起吃午飯呢?


餐廳資料:
Quemo
灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 5樓
2836 0699

8 則留言:

  1. 我完全唔記得係薑味慕絲,所以竹skip咗冇寫:p
    仲知個慕絲俾你一個人食晒啦

    回覆刪除
  2. 火煺嘅形容寫得好妙呀! 唔知邊個配搭至係木門對木門呢!

    回覆刪除
  3. Ham 配菠蘿係我至愛呀,今日我先岀咗cheap cheap版嘅ham post haha~~

    回覆刪除